یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹

به میزبانی فرمانداری؛

سومین جلسه انجمن کتابخانه های‌عمومی شهرستان شاهین دژ برگزار شد

انجمن شاهیندژ

سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شاهین‌دژ در سال جاری  با حضور فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهین دژ به ریاست امیر تیموری، فرماندار شاهین‌دژ و با حضور پری فرجی‌افشار، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان؛ اکبر دایی زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ رسول منفرد، شهردار؛ رضا بشارتی، رئیس شورای اسلامی؛ سیاوش اسعدی، رئیس آموزش و پرورش و سایر اعضاء و مسئولین فرهنگی مرتبط شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از فعالیت‌های کتابخانه‌های شهرستان، اظهار داشت: لزوم گفتگو در جامعه و آگاهی از فلسفه زندگی و علوم انسانی، ضرورت مطالعه را نشان می دهد، اگر  از فرهنگ غافل شویم از میوه زندگی غفلت کرده‌ایم. 

ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه‌ها و فعالیت آن ها در ایام شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی توسط رئیس اداره شهرستان و همچنین بیان مشکل شهر فاقد کتابخانه محمودآباد با وجود داشتن پتانسیل بالا از اهم مسائل مطرح شده در جلسه بود.

پرداخت کامل حق نیم درصد کتابخانه‌ها توسط شهرداری‌ها، نامگذاری میدان یا خیابانی به نام کتاب، ساخت المان کتاب توسط شهرداری و اجرای طرح «کتاب پیک» با همکاری خودروهای شهرداری از مهم‌ترین مصوبات جلسه  بود.
گفتنی است، در این جلسه تفاهم‌نامه ملی حوزه‌های علمیه و نهاد کتابخانه‌های عمومی  قرائت شد و طرفین ملزم به اجرای آن در سطح شهرستان شدند. در پایان جهت تقدیر از اعضای انجمن لوح تقدیری با امضای مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 2 =